Idea klanów
Nightwood jest odzwierciedleniem realnego świata. W klanach zrzeszają się ludzie o podobnych zainteresowaniach i poglądach.Ludzie łączą się, aby wśród samotnych wędrówek po lesie mieć możliwość wstąpienia do znajomych progów, żeby nie polegać wyłącznie na sobie, ale wspomagać i być wspomaganym przez innych. Wszystkie takie grupy na świecie mają jeden wspólny cel: być jak najlepszą, i jak najbardziej rozwiniętą. Tak samo i tu - być najpotężniejszym i najlepszym pod każdym względem.
Klany rywalizują swoimi siłami, którymi są członkowie, tak samo jak hodowcy rywalizują ze sobą na Hodowli swoimi smokami. W zależności od gildii, cele mogą się jednak różnić.
Warto także dodać, iż członkowie klanów mogą przyjąć w skrzynce pocztowej o dziesięć wiadomości więcej niż zwykły użytkownik.
Tworzenie klanu
Zasady zakładania nowych klanów:1. Przyszły Mistrz Klanu musi założyć nowy temat w dziale "Fora Klanowe" z propozycją nowego klanu.
2. Przyszły MK chcący założyć klan, musi:
- - Od min. 3 miesięcy przebywać na forum;
- - Posiadać min. 150 postów;
- - ci użytkownicy mają mieć około 50 postów;
- - na forum mają być od 1 miesiąca.
5. Klan musi zostać zaakceptowany przynajmniej przez dwóch Moderatorów/Adminów (generalnie decyduje głos większości modów/adminów).
Zasady do których musi się stosować każde zrzeszenie:
1. Nie można wysyłać "zaproszeń" (wiadomości zawierające w treści namowy do przystąpienia do klanu) do nowo zarejestrowanych użytkowników.
2. Nie można wykorzystywać członków klanu grożąc im karnym wydaleniem lub zemstą w grze.
3. Jeśli klan posiada sygnaturkę, nie może ona być większa niż 70 pikseli w wysokości i 280px w szerokości (nie tyczy się klanowych userbarów, które są nieco dłuższe, ale o wiele niższe).
4. Zakazany jest spam w forach klanowych, gdzie moderatorzy wciąż mają prawo interweniować (punkt ten obejmuje także tworzenie bezsensownych gier klanowych czy dublowanie tematów już istniejących w ogólnodostępnej części forum).
Klany są zagrożone kasacją, w wypadku:
1. Braku aktywności członków klanu przez 2 miesiące na forum klanowym.
2. Braku Mistrza LUB jego nieobecności przez ponad 2 miesiące (chyba, że klan przekaże tę funkcję komuś innemu).
3. Łamania regulaminu przez członków klanu i/lub niereagowania na ostrzeżenia Moderatorów/Adminów.
Klany i zapisy
Jeżeli chcesz się zapisać do któregoś z klanów, musisz zgłosić się w odpowiednim miejscu i przystąpić do rekrutacji. Zastanów się jednak dobrze, czy spełniasz warunki przyjęcia, jesteś w stanie zaakceptować obowiązujące w danej gildii zasady, a przede wszystkim - czy znasz i lubisz przynajmniej część jej członków. Wszystkie potrzebne informacje oraz odnośniki znajdziesz w artykułach na temat konkretnych klanów, których lista znajduje się poniżej.Aktualna lista klanów (chronologicznie - od najstarszego do najmłodszego):
- Hetmani Chaosu,
- Enklawa Cieni,
- Zakon Smoka,
- Starożytny Kult Isztar,
- Świątynia Zagubionego Światła,
- Opiekunowie Nocy,
- Okręt Wiecznych Piratów,
- Krąg Żywiołów,
- Tkacze Marzeń,
- Formacja Chimera,
- Mistyczni Krupierzy,
- Twierdza Południa.
Klany uśpione:
- Antyczny Krąg,
- Dziedzictwo Otchłani (widoczne w Zakurzonych Księgach),
- Tajemne Sanktuarium (widoczne w Zakurzonych Księgach),
- Zapomniana Wieża (widoczna w Zakurzonych Księgach).
Klany już nieistniejące:
- Bractwo Elfów,
- Kult Mroku,
- Millenium - pierwszy klan, który został rozwiązany ze względu na łamanie Regulaminu Nightwood,
- Rycerze Kielicha,
- Rycerze Księżyca,
- Wojownicy Światła,
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz